Heeft u een klacht of een minder prettige ervaring?
Heeft u een klacht of een minder prettige ervaring, bespreek dit dan altijd eerst met ons. We lossen het heel graag samen op. Lukt dit niet, dan kunt u een klachtenformulier invullen. Het klachtenformulier kunt u via deze link uitprinten (klachtenformulier) Wij willen u vragen het formulier zo snel mogelijk bij ons in te leveren of op te sturen. U ontvangt vervolgens zo snel mogelijk een reactie van ons.
Als dit lastig voor u is of als u er met ons niet uitkomt, dan kunt u de klacht bespreken met een medewerker van SKGE. Deze medewerker heet de klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en is onafhankelijk. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of het probleem.
Alles wat u aan de klachtenfunctionaris vertelt is vertrouwelijk. De klachtenfunctionaris kan proberen om te bemiddelen. U kunt uw klacht kwijt op het klachtenformulier dat te vinden is op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel ook te bereiken op telefoonnummer 088 0229100.